Lättläst
I menyn till vänster hittar ni information om Nordström Assistans,
skriven på lättläst svenska.
I menyn till vänster hittar ni information om Nordström Assistans,
skriven på lättläst svenska.
Vill du komma i kontakt med oss? Klicka på någon av länkarna nedan.
Vendevägen 85 A
182 91 Danderyd
tel: 08-783 79 88
Carlsgatan 12A
211 20 Malmö
tel: 040-601 03 40
Lasarettsgatan 22
982 32 Gällivare
tel: 0970-49 88 80
tel: 020-80 90 90
jourtelefon: 0735-20 66 28
Håll ner Ctrl-tangenten och snurra på mushjulet (fungerar i de flesta webbläsare)
Välj Visa i menyraden och därefter Textstorlek.
Välj Visa i menyraden och därefter Textstorlek. Du kan också använda Ctrl-tangenten tillsammans med + eller -
Välj Visa i menyraden och därefter Zoomfaktor. Du kan också använda tangenterna + och -.
Skala om din text genom att klicka på knapparna nedanför.
Det finns en enklare version av vår hemsida. Den hittar ni på länken nedan:
» Nordström Assistans på Lättläst Svenska
Ni hittar även lättlästa versioner på spanska och engelska nedan.
» Nordström Assistans in Easy English.
» Nordström Assistans en español fácil de leer.
