Nordström Assistans
Vi är ett företag som funnits i mer än 10 år. Vi har alltid känt
starkt för alla människors lika rätt. Det är det vi drivs av.
I vår första modell vilade mycket ansvar på kunden. Under åren har
vi arbetat med att hitta en mix av kompetenser. Vi vill att mixen
ska vara ett stöd i vardagen både för kunder och för våra assistenter.
I dag har vi en större verksamhet. Vi gör fler saker och har förnyat
verksamheten. Nu har vi ett baspaket som bygger på närhet.
I den nya modellen tar vi ett större ansvar för det dagliga hos kunden.
Vi leder assistenterna i sitt arbete.



