Vi finns från Öresund till Lappland
Vi vill ge dig en rättvis assistans var du än bor. Vi finns i hela
Sverige men våra aktiviteter finns mest kring våra kontor. Våra
kontor finns i Malmö, i Stockholm och i Gällivare.
Stockholm
I Stockholm har vi vårt huvudkontor. Här finns vår avdelning
som har hand om administration och ekonomi. Här finns också
vår VD, vår jurist och vår informatör. Vi lägger även stor vikt vid
att skapa gemensamma aktiviteter för våra kunder. Det kan vara
allt från nöjen till fritidsaktiviteter. Det kan vara utbildning
och seminarier.
Malmö
I Malmö arbetar vi främst med "Nordström assistans Närhet"
som bygger på att vi tar ansvar för allt som sker hos kund.
Vi lägger även stor vikt vid att skapa gemensamma aktiviteter
för våra kunder. Det kan vara allt från sport till fritidsaktiviteter.
Det kan vara att gå på konserter eller utbildning.
Gällivare
Här arbetar vi främst med "Nordström assistans Närhet"
som bygger på att vi tar ansvar för allt som sker hos kund.
Vi lägger även stor vikt vid att skapa gemensamma aktiviteter
för våra kunder. Det kan vara allt från sport till fritid eller sociala
samkväm. Det kan vara att gå på konserter eller utbildning.



